wtorek, 12 czerwca 2018

Narada - Yui

Cały dzień praktycznie tylko zbierałam zioła i oczywiście zajmowałam się leczeniem wilków. Nudziło mi się strasznie, jako że Foresta nie ma ja mam więcej pracy. Teraz wybrałam się na spacerek, byłam już trochę zmęczona. Po chwili podbiegła do mnie wilczyca, a konkretniej Aris. Przekazała mi inforamację o jakimś zebraniu , które zwołuje Shinji oraz Nuazi. Widziałam, iż była już zmęczona, więc spytałam się czy mogę jej jakoś pomóc. Powiedziała, żebym poszła po Oriabi, więc po nią poszłam. Poszukałam jej tylko chwilę, a gdy też jej przekazałam informacją o zebraniu poszłyśmy na miejsce. Okazało się, że mieliśmy pomawiać jakieś strategie, ogólnie jakąś naradę na ten temat. Wszyscy wymieniali się jakimiś spostrzeżeniami, a ja stałam bardziej z boku. Po prostu niezbyt mnie to interesowało, ponieważ ja nie walczę. Cały czas zajmuję się leczeniem rannych wilków. To spotkanie strasznie się dłużyło, a ja mam wiele rzeczy do zrobienia dziś. Zaczęło mi się bardziej nudzić, dlatego zaczęłam bardziej słuchać co mówili inni. Rozmawiali w tym momencie o jakiś zmianach, w sensie, że będą zmieniali się podczas walki, aby niektórzy mogli odpocząć. Gdy nareszcie to się skończyło, a ja już miałam wracać do moich zajęć, zauważyłam Taeko. Ona chyba czegoś szukała, gdyż rozglądała się co chwilę. Uznałam, iż jej też pomogę, więc podeszłam do niej.
- Hej Taeś, szukasz czegoś?
<Taeko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz