Profesje

Profesje - czyli coś co można doskonalić. Określają po części status w hierarchii danego wilka. Obejmuje to tylko trzy szczeble - Afla (Przywódca stada, może tutaj być para), Dowódcy i Zwykłe wilki mające swoją profesje. Nie oznacza to, że kogoś zamierzamy dyskryminować! Nic z tych rzeczy. Dodatkowo profesje dzielą się na 4 główne sekcje. Tak więc przechodzimy do opisu!
Wszystko na temat poziomów wtajemniczenia znajdziecie tutaj!

No i ważna kwestia - ile można mieć profesji? Maksymalnie dwie, w przypadku wymagających profesji wybieram tylko jedną. [Przywódca watahy, Dowódca, Skarbnik, Organizator, Rzemieślnik, Rzeźnik, Górnik, Medyk, zielarz i weterynarz]

Zarządzanie

Czyli żeby wszystko grało jak w zegarku!

Przywódca watahy (Alfa) - dowodzi watahą, zajmuje się istotnymi sprawami dotyczącymi watahy oraz zarządza wilkami tzn. pilnuje, daje zadania, odbiera raporty.
Asser

Dowódca - są to osoby odpowiedzialne za daną sekcje, bądź stanowisko w danej sekcji, niby kuszące stanowisko, ale jak coś idzie nie tak to pierwszy leci na dywanik do alfy


Dyplomata - odpowiadają za sprawy pokoju z innymi stworzeniami w naszym świecie bądź tworzą sojusze a innymi watahami podróżują po bezkresnym mędzyświecie (Czasami to lenie i ich obowiązki wykonuje alfa)


Skarbnik - jak wiemy jest tylko jeden i zarządza finansami wilków, rozmienia tez punkty uzyskane za aktywność i wykonane zadania na walutę. Cennik można znaleźć tutaj.


Organizator - zajmują się, jak sama nazwa wskazuje organizacją tego całego chaosu, który potrafi się wytworzyć. Odpowiadają za porządek, ład i są tak jakby pomocnikami dowódców. Nie dajcie się zwieść! Jeżeli wasz wilk nie ma cierpliwości, kreatywności i pewnego sprytu.. Może lepiej odpuścić sobie akurat tę profesje?


Posłaniec - co byśmy zrobili bez wilków które coś nam przyniosą, zaniosą czy też przekażą ważną wiadomość? Oto oni, Ci bez których runie nawet najlepszy projekt. Mają zabiegany zazwyczaj cały dzień, a to przynieść coś alfie, pomóc dyplomacie, nazbierać ziół jak medyk jest zbyt zajęty, czy też dostarczyć kamień inżynierom. Bardzo odpowiedzialna profesja. Poziomy wtajemniczenia:
Nowicjusz [Lupo], Kursant, Zawodowiec, Wielozadaniowiec


Przemysł

Dla tych lubiących ciężką pracę.

-> Rzemieślnik - wilki odpowiedzialne za ten dział wytwarzają różne przedmioty. Tutaj również istnieje "system" podnoszenia tej profesji. Dokładnie mówiąc - nowy wilk w tej dziedzinie nie wytworzy wysokiej jakości kruszywa, nie rozpozna takiego kruszcu, czy też nie zrobi potężnego medalionu. Podnoszenie zdolności odbywa się za pomocą opowiadań. W tej dziedzinie obowiązują następujące poziomy wtajemniczenia.
Uczeń, Stażysta, Młody rzemieślnik, Starszy rzemieślnik, Półmistrz i Mistrz


-> Rzeźnik - dostaniesz u niego przeróżne rodzaje mięsa, przygotowane jak na tacy żeby je zjeść. Sam poluje na zwierzynę i dostarcza pożywienia watasze. Im wyższy poziom, tym lepsze/ mniej spotykane mięso ma nasz rzeźnik. Poziomy wtajemniczenia:
Sprzedawca, Dostawca, Właściciel


-> Górnik - zajmuje się wydobywaniem materiałów, skał, minerałów i tych podobnych. Wszystko jednak nosi i dostarcza przez bardzo prymitywny rozwój watahy. Poziomy wtajemniczenia:
Początkujący, Kopacz [dalej pojawią się przy wyższym rozwoju watahy]


-> Tkacz - Szyją niczym pająki wiją swoją sieć, czyli co tak naprawdę robią? Koce, namioty, jakieś rzeczy z materiału, ewentualnie coś dla ozdobienia swojego miejsca. Istnieje możliwość zamówienia danej rzeczy jednak nie za darmo! Więcej informacji u skarbnika pod linkiem cennik.
Poziomy wtajemniczenia:
Pomocnik, Pracownik, Młodszy szwacz [dalej pojawią się przy wyższym poziomie watahy]


Społeczne

Jeżeli lubisz pracować z innymi to idealny wybór!

&Opiekun wilcząt - jak w każde watasze musi być ktoś kto pozajmuje się małymi potworkami podczas gdy inny będą pracować. Wymagająca cierpliwości praca, a w szczególności spokojnego uosobienia, be tego ani rusz! Liczba małych potworków - 1.


&Nauczyciel - ktoś musi nauczyć, albo doskonalić umiejętności tych małych potworków, które mają wyrosnąć na silne wilki. Pomaga szczeniakom opanować ich moce. Najlepiej jakby jego żywiołem była równowaga sił, wymaga to cierpliwości, intelektu i oczytania. No i jeszcze raz cierpliwości!


&Medyk, zielarz i weterynarz - z racji tego że są to podobne profesje zostały połączone w jedną. Nic prostszego, medyk leczy wilki, zbiera zioła do lekarstw, a jak zajdzie potrzeba to i zwierzaka wyleczy! Praktyczne, czyż nie?


&Handlarz - zajmuje się towarem w sklepie, przebiera, sprawdza przesyłki, niektóre pochodzą z sąsiadującego świata elfów [tylko posłańcy mogą je odbierać]. Zajmuje się też wymianą towarów i ewentualnych nowinek z tym mistycznym światem, oczywiście nie bezpośrednio.


&Najemnik - wykonuje zadania, które wilki mu powierzyły i właśnie często z nimi współpracuje. Niestety niektórzy wykorzystują ciemniejszą stronę tego zawodu - czyli możliwość zlecenia zabójstwa.
Uwaga!: Najemnicy wykonują zupełnie inne zadania niż posłańcy, czyli szpiegują, pomagają innym wilkom, czasami polują, bronią watahy jeżeli zajdzie potrzeba i jeżeli któryś się zdecyduje - zabijają.

Rozwój

Dla dbających o ciągły postęp technologiczny i naukowy watahy!


Inżynierowie - wilki odpowiedzialne za budowanie przestrzeni dla innych wilków i konstruowanie nowych budowli. Jak na tę chwile mam dostępne prymitywne surowce, ale mam nadzieje że wyobraźnia was nie zawiedzie! Poziomy wtajemniczenia:
Uczeń, Stażysta, Projektant, Inżynier


Wynalazcy - mają za zadanie wynaleźć coś nowego, czego wataha jeszcze nie widziała na oczy! Chociaż zazwyczaj są to szaleni naukowcy nie mamy nic przeciwko temu, jeżeli nie spalą nam połowy watahy oczywiście!


Malarz/Rzeźbiarz - każdy wilk ma w sobie dusze artysty, a chyba każdy lubi podziwiać sztukę, tą normalną czy też tą wilczą. Zazwyczaj przebywają w ciszy tworząc swoje dzieła.


Alchemik - tworzy magiczne mikstury właśnie na podstawami alchemii, zajmuje się również badaniami nad genetyką zwierząt oraz mutacjami/krzyżówkami tworząc czasem nowe przerażające gatunki.


Technik - chociaż na razie ma prymitywne zajęcie, to może kiedyś opracuje i stworzy projekt jakiejś maszyny bądź urządzenia dla wilka? Jak na razie stara się opanować techniki jak zdobyć drewno nie mając siekiery i jak skłonić leśne zwierzęta do współpracy. Polecany żywioł związany z naturą, bądź metalem.


Astrolog - zajmuje się badaniem gwiazd, niby nic specjalnego. Jednak on nie tylko zajmuje się ich padaniem, stara się też znaleźć potężne artefakty. Korzysta ze sztuk magicznych, doskonaląc je i czasami dzieląc się swoją wiedzą z innymi. Polecany żywioł to magia bądź jakikolwiek z nią pokrewny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz