czwartek, 3 maja 2018

Znów on - Taeko

Wyszłam że swojej jaskini, aby się przewietrzyć troszkę. Usiadłam przed jaskinią na chwile. Uznałam, iż przejdę się trochę dalej, powinnam w sumie poćwiczyć latanie, ale mi się nie chcę. Najpierw upolowałam sobie coś i poszlan dalej. Szłam już chwile i nawet się trochę zagapiłam, bo wpadłam na kogoś. Ten ktoś przywitał się ze mną, po głosie poznałam,  że tym kimś był Dark. Znów ten wilk z obrożą, i tak lepiej niż miałaby to być Emili lub ktoś taki mniej więcej jak ona. Z nią jest coś zdecydowanie nie tak. Albo ktoś nudny, nie wiem czy nie było by to gorsze niż sama Emili.
- Hej.
- Co tu robisz? - lepszego pytania zadać nie mógł.
- Hmm no wiesz przeszłam się przejść na przykład.
- A spoko. Chcesz się że mną gdzieś przejść?
- I tak nie mam nic innego do robienia.
- Czyli się zgadzasz, to chodźmy.
Przez chwilę się patrzył na mnie, ale po chwili ruszył przed siebie. Ciekawe gdzie mnie prowadzi.
- Właściwie to gdzie my idziemy?
<Dark?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz