poniedziałek, 14 maja 2018

Przecież to ja! Batwolf! - Twister

Zdziwiłem się. Przecież to nie możliwe. Jak można mnie nie znać? Mnie Batwolfa! Cuz na pewno żartuje! - powtarzałem sobie bez przerwy.
Wszedłem do części jaskini, gdzie leży Cuz.
- Serio mnie nie poznajesz?
- Tak
- Musisz mnie znać to ja - Batwolf
- Jesteś Superbohaterem?
- Tak, trochee
- Wow! Ale fajnie spotkałem superbohatera!
- Noooo świetnie.
W tej chwil Forest wszedł do jaskini.
- Hej, Twister
- Cześć. Co jest Cuzowi?
- Chyba ma lekką amnezje.
- Lekką? On nic nie pamięta!
- Nie pamięta tylko ostatnich 3 lat życia.
- Przecież on żyje dopiero 3 lata!
- Ahh.. tak nie pomyślałem o tym. Więc ma amnezje.
- I co zamierzasz z tym zrobić?
- Jeszcze nad tym nie myślałem. Chyba podam mu jakieś zioła i sam będzie musiał sobie to przypomnieć. Zbyt wile nie da się zrobić.
- Gratulacje za kreatywność!
Wyszedłem z jaskini, a Cuz został sam. Nagle Cuz zaczął krzyczeć. Szybko pobiegłem na niego zobaczyć.
- Co się stało?
<Cuz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz