czwartek, 3 maja 2018

Mistyczna legenda - Shinji

Nudziłem się strasznie w mojej jaskini, postanowiłem wybrać się do biblioteki, wziąłem pierwszą lepszą książkę w bibliotece, dowiedziałem się o pewnej legendzie która opowiadała o sześciu kryształach które powstały przez Wielki Wybuch, kryształ mocy, przestrzeni, rzeczywistości, umysłu, duszy i czasu które zostały rozrzucone na różnych planetach, posiadały one wielką moc, później urodził się pewien basior o imieniu Thanos, który zapragnął zabić połowę populacji na każdej planecie, ponieważ w wszechświecie zaczęły kończyć się zapasy, na jego planecie i innych był głód, ludożerstwo oraz chciał też "równowagi", postanowił polecieć na pewną planetę w której mu wykują specjalną broń w której będzie mógł trzymać te pięć kryształów, pewien kowal mu wykuł broń a on podbijał różne planety, lecz próbowali go zatrzymać, niestety mu się udało i wybił połowę wilków na każdej planecie. Zaciekawiła mnie ta historia lecz to była tylko legenda ale, czy ta legenda ma jakiś związek z rzeczywistością? Zacząłem czytać różne książki i tak zasiedziałem do wieczoru, nagle ujrzałem jakiś cień, nie wiem kto ale na pewno ktoś.
- Hej! Co tak siedzisz do późna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz