poniedziałek, 21 maja 2018

Jaskinia - Hiroki

Gdy Oriabi poszła zbierać zioła wpadłem do mojej jaskini i wziąłem arkusze papieru. Narysowałem na niej mapę z położeniem jaskini i opisałem ją. Chyba może być - pomyślałem. Spakowałem arkusze do torby i wyszedłem z komnaty.
Ahh... Nie ma to jak niebo przykryte czarnymi chmurami oraz zapach zła...- pomyślałem ironicznie. Wszedłem na jakiś głaz i nabrałem dużo powietrza, aby ogłosić, że rozdaję mapy z położeniem jaskini. Nagle zdałem sobie sprawę z tego, że jakiś demon może być w pobliżu.
-No cóż... Trzeba to roznieść.
*Po godzinie*
Gdy każdy dostał mapę, niektórych nie było i dałem im mapę pod legowisko, szedłem w stronę mej cudnej komnaty. Chciałem położyć się w moim legowisku i smacznie zasnąć. Gdy wchodziłem do komnaty zauważyłem Summer z plecakiem.
- Co znów wymyśliłaś? - zapytałem zdruzgotany.
<Summer?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz