piątek, 25 maja 2018

Głupi wilk - Twister

Asser powierzyła mi ważne zadanie. Teraz tylko ja wiem jakie leki może brać Cuz a jakie nie. Niestety - zapomniałem już polowe, a Cuz znów został zaatakowany przez demony.
- Jak ty możesz być taki głupi Twister!
- Kto ja!?
- Ty o wszystkim zapominasz! Jesteś totalnym tchórzem i nieudacznikiem! Myślisz, że jesteś w ten sposób fajny?!
- Eeee, nie do końca. Może nie wtem sposób i ja nie myślę ja to wiem.
- Jesteś totalnym egoistą!
- Nie możesz tak mówić możesz powiedzieć "moim zdaniem jesteś egoistą"!
- Więc moim zdaniem jesteś egoistą!
- Nie obchodzi mnie twoje zdanie!
- Ej cisza! - do pokoju weszła Asser - Musicie się teraz kłócić!
- Nieee... - powiedziałem razem z Forestem
- A ty Cuz - miałeś mówić gdy coś Cię swędzi. Dostałeś leki które podałam Twisterowi?
- Nie, Pani.
- Nie musisz tak mówić... Twister i co na to powiesz?
- Hah.. zapomniałem
- Forest podaj mu wywar z dzikiej róży, czarnego bzu i majeranku. Powinno pomóc.
*X czasu później*
- I co Cuz przeszło ci?
- Nie
- Może Nuazi nam pomoże ona zna się na demonach i różnych gatunkach wilków, albo Lea ona widzi więcej niż my. 
<Cuz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz