niedziela, 13 maja 2018

Dreszcze - Forest

Emili i Darkiem, miałem małe dreszcze, skoro jestem medykiem to pewnie padnę na mięso armatnie czy przynęte, szedłem z moim pesymizmem i zagadał do mnie Dark, zwykła i krótka rozmowa, powiedział Hej i podszedł do Emili, czuję że nie będę mieć szczęścia..
Na początku mimo tych dreszczy jednak było nudno, szliśmy i szliśmy...
Assasin do mnie podeszła i zaczęła mówić...
- Cześć Forest, mógłbyś przejść tam na zwiady i dać mi raport? - zapytałem.
~ No i moje myśli się spełniły.. padam na mięso armatnie chyba... ~ pomyślałem.
- Ta... jasne... - odpowiedziałem.
Wtem poszedłem trochę na bok i ujrzałem wioskę demonów, trochę się przestraszyłem, zauważyłem że chyba coś tam budowali, postanowiłem że podejdę bliżej i zacząłem za drzewami biegać do takiego najbliższego wioski, odwróciłem się i stał za mną demon, gdy od razu na niego popatrzyłem walnął mnie czymś, nagle budzę się gdzieś, nie wiem gdzie jestem... zauważyłem że chyba Emili zmierza w moją stronę....
<Emili?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz