niedziela, 22 kwietnia 2018

Pracowity dzień - Forest

Wstałem o poranku, głód mnie obudził więc postanowiłem coś upolować, podczas drogi zauważyłem pewną kartkę więc postanowiłem podejść i zerknąć okiem co tam napisane, na kartce było o tym jak będzie wyglądał cały rozkład tej wojny z Akstro, pomyślałem że skoro za nie długo już wyruszamy pójdę jeszcze przy okazji do pewnego lasu żeby pozbierać zioła, najpierw upolowałem trochę mięsa i wziąłem w miarę spory zapas ziół w razie czego, wróciłem do lecznicy i widziałem że Yui lekko była przestraszona najprawdopodobniej tą wojną ale się starałem śpieszyć więc na początku ugotowałem mięso, które trochę zjadłem bo byłem głodny i zrobiłem lekarstwa, uleczyłem wilki i padłem przy legowisku późnym wieczorem ze zmęczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz