piątek, 27 kwietnia 2018

Nie zjadłem Cuz'a - Twister

- Czy to dobra droga, a jakże inaczej?!
Co za głupie pytania te wilki w dzisiejszych czasach zadają. Jest XXI wiek i wszyscy wiedzą, że ja zawsze mam racje.
- Czyli kiedy dojdziemy do watahy? - zapytał Cuz
- A my idziemy do watahy?
- Tak nie pamiętasz? Obiecałeś mnie tam zaprowadzić!
- Ok, ok już pójdziemy tam.
- To idziemy?
- Ile te dzieci mają energii? No choć już!
Poszedłem, całkiem nawet nie wiem gdzie, ale udałem, że wiem gdzie. Szliśmy przez godzinę.
- I kiedy tam dojdziemy?
- Spokojnie jeszcze jeszcze chwila.
Zamiast do watahy doszliśmy jednak nad... wybrzeże Lore.
- Wow! Ale tu ładnie! - powiedział młody wilk.
- Tak, wiem specjalnie ci tu przyprowadziłem.
Nawet nie wiem jakim cudem tam dotarliśmy, ale ok.
- Zobacz tam! Te gwiazdy się ruszają!
- Te gwiazd lecą w naszą stronę!

<Cuz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz