środa, 18 kwietnia 2018

Informacje - Hiroki

Gdy wstałem postanowiłem ruszyć na łowy. Po tym jak złapałem dwa zające, i je zjadłem oczywiście, zauważyłem dwa demony. Podszedłem bliżej chcąc coś usłyszeć. Podkradłem się tak blisko, aby coś zrozumieć.
- Ciekawe co szef będzie chciał zrobić z tymi wilkami - powiedział demon z dwoma ogonami.
- Pewnie po pewnym czasie je zabije. - Uśmiechnął się drugi.
Wiedziałem, że chodzi o Insane oraz Star. Musiałem szybko pobiec do alfy.
~ Ale z drugiej strony może czegoś dowiem się więcej... - pomyślałem.
- Ciekawe czy w ogóle je zabije- powiedział zamyślony demon z dwoma ogonami. - Jeśli nie to pewnie same po czasie zdechną. Nikt nie da rady tak długo pracować w Fabryce Koszmarów.
Dowiedziałem się dużo i po cichu ruszyłem w stronę watahy. Nagle na kogoś wpadłem.
-Ej!
<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz