środa, 18 kwietnia 2018

Dziwne tabletki - Aris

Chodziłam po lesie bez celu. W watasze nic ciekawego po za tym nie miałam funkcji. W pewnym momencie zobaczyłam ptaka lecącego w moją stronę z jakimś pakunkiem. Gdy położył go koło mnie, otworzyłam pudełko. Wyjęłam kartkę oraz słoik z 10 czerwonymi tabletkami. Zaczęłam czytać napisy na kartce:
"Witaj Aris. To ja Zuko. Pewnie zastanawiasz się co jest w tym słoiku? Są to tabletki wzmacniające moce .Jak działają? Dajmy na to ze masz umiejętności tworzenia iluzji z pyłków teraz możesz wzmocnić iluzje do tego iż mogą walczyć i tak dalej. Trwa to półtora godziny. Przepraszam że nie mogę dłużej pisać. Do następnego Listu ~ Zuko."
Bardzo mnie to zdziwiło. Stwierdziłam ze powiem o tym alfie.
*10 min później*
Wreszcie znalazłam Asser. Zanim zdążyłam coś powiedzieć, zaczęła mówić o jakiejś wyprawie i zadała mi pytanie na temat grupy ratowniczej oraz grupy obronnej. Wybrałam grupę obronną. Może lepiej jej o tym nie mówić? Te tabletki mogą mi się przydać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz