piątek, 5 października 2018

Dlaczego taki jesteś Dark?! - Oriabi

Zaczęła się kłótnia, Firiel drapnął Darka, a ten obrócił swój pysk gniewnie w jego stronę.
- ZABIJĘ CIĘ! - wrzasnął Dark i rzucił się na Firiela.
- Dark przestań! - krzyknęłam chyba za cicho, bo zaczęli się gryźć i drapać.
Widać było, że Firiel nie chciał się z nim bić, ale Dark dostał jakieś furii. Firiel odepchnął Darka, a ten zaczął na niego szarżować.
- NIE! - wskoczyłam przed Firiela i Dark zamiast jego, ugryzł mnie w łapę. Upadłam na ziemię. Zaczęłam mocno piszczeć. Złamał mi łapę...
- Pierwszy i ostatnio raz coś jej zrobiłeś... - warknął na Darka Firiel.
- Ori ja... - przerwałam mu.
- Dlaczego taki jesteś Dark?! - powiedziałam ze złami w oczach.
Brat uciekł, a Firiel zniżył się do mnie.
- Boli... - płakałam jak szczeniak.
- No zabiję go. - warknął w kierunku uciekającego basiora.
- Nie... to mój brat. Jak coś mu większego zrobisz, to ja będę zraniona. Chodźmy do medyka. - odparłam, a on wziął mnie na swoje plecy i poszliśmy do jaskini medyka.

<Firiel/Yui?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz