czwartek, 30 kwietnia 2020

Odnośnie aktualizacji

Post zostanie usunięty po aktualizacji!

No to przyszedł koniec miesiąca a aktualizacji jak nie było tak nie ma... Tak nie ma, ponieważ mimo tak wcześniej zapowiedzi nie byłam w stanie tego zrealizować. Już kilka dni po "przełomie", kiedy to cieszyłam się z aktualizacji i pracy pisarskiej jaka mnie czeka, spotkała mnie szara i nudna rzeczywistość. Wyciągnęła mnie na dwór i zostawiała na praktycznie całe dnie, a kiedy wracałam do domu to zwyczajnie nie miałam siły by się ruszyć i zrobić cokolwiek więcej. Dodatkowo moje chęci na pisanie tego zwyczajnie spadły, nie mogłam sklecić tego w jednolite oraz spójne zdania aby wyglądało to sensownie. Pewnie wiele osób z was pomyśli *"Wymówki, mogła to zrobić, tylko się jej nie chciało..."*, cóż, nie mogę wam nic powiedzieć oprócz mojego słowa. Naprawdę gdybym mogła to bym to zrobiła, jestem jeżeli od 9 rano do 7 bądź 8/9 wieczorem nie ma Cię w domu na dłużej niż zjedzenie posiłku, to potem nie ma się sił na cokolwiek. aktualizacja zostaje przesunięta i nie powinno być większych obsuw. Dlaczego? Dlatego ze nie wyznaczę jej konkretnej daty, bo to się źle kończy i życie zawsze mi "coś podrzuci" do roboty. Mam nadzieję że jeszcze tu jesteście i zaglądacie od czasu do czasu. Nie mam zamiaru porzucić bloga, żyję i będę żyć, tak samo jak chcę aby wataha żyła pełnym życiem jak dawniej.


~Wasza alfa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz