wtorek, 24 lipca 2018

Widzimy światło w ciemnym tunelu - Twister

Zobaczyłem Foresta i wyskoczyłem z cienia. Bez myślenia zacząłem opowiadać mu o moim nudnym życiu i o tym jak spędzałem moje nudne wakacje. I tak właśnie zagadałem się aż rozmowa, a raczej mój monolog przeszedł z tematu wakacji na temat różowej owcy gdzieś w górach, aż w końcu skończyło się na tym, że podobno w lesie działa całkiem poważna agencja ochrony roślin z zielonymi elementami i wszelkich zwierząt posiadających uzębienie. Ciekawe jak oni ich chronią? Szybko jednak zaczęliśmy rozmawiać na temat dietetycznego mięsa z jelenia. Ostanio przydało by mi się zrzucić parę kilo. Jednak w rozmowie przerwała nam burza. Całe niebo był rozjaśnione przez błyskawice, które uderzały jedna po drugiej. Pobiegliśmy się schować. Wbiegliśmy do pierwszej jaskini, którą zobaczyliśmy. - A właściwie kogo to jaskinia? - Jesteśmy na granicy naszych terenów,albo nawet pozo, skąd mam wiedzieć? - Nie wiem, ale tam widać światło!
<Forest?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz